Summa sidvisningar

tisdag 28 augusti 2012

He said..My little butterfly...

Prima Marketing har lite skiss tävlingar varje månad....dom kallar det för BAP AUGUST (beroende på vilken månad det är, förståss)

Denna månad tar ju snart slut men skynda skynda du kanske hinner...

Klicka här för att komma till PRIMA MARKETING

Här är min tolkning på denna skiss..fotot känner ni säkert igen men det passade så bra in här och ibland gör jag layouten först utan att tänka igenom ngt..ja, sån e jag!! o:)

he said My little butterfly...tiny little one...



Ja vad att säga...enbart Prima marketing produkter och lite Gesso förståss :)

Kram så länge

Mian

p.s Nä inte behöver du göra avtryck...det tar ju bara en massa tid...men det hade varit skoj!! :D

3 kommentarer:

  1. Jag läser alla dina inlägg men lämnar inte alltid avtryck =( Så är det ju. Men den här var jättefin, att fjärilen finns där precis utanför bild i din dekor =)

    Gillar verkligen kortet och hela alstret du har gjort.

    SvaraRadera
    Svar
    1. haha :) Visst är det så Charlotte, jag själv är helt urusel på att lämna kommentarer....så som man bäddar får man ligga....

      Han är så tacksam att fota just nu, Ebbe boy och nu har jag lärt mej lite mer inom fotoredigering så allt har blivit så skoj igen...

      Tack....

      Radera