Summa sidvisningar

måndag 28 maj 2012

This is what life looks like...

Jag har varit lite overksam här på bloggen men håller på för fullt med lite "Fuffens", ni kommer inom kort märka vad det handlar om..o:)

Men nu har jag gjort en grej som jag kan blogga om iallafall...

Metalltejp, Akryl färger, Canvas tavla, Designs fr Cameo, Clearstamps You Do, Gesso, Embossing creme

Då blev detta en canvastavla.
Storleken är väl ca 20x30 cm.

Egentligen skulle jag göra en med annan mer metallisk effekt men nu blev det såhär..när jag såg designen till vä så fastnade mitt foto där Ebbe fiskar m håven på mina näthinnor och kunde inte ta fram kopparfärger, svart, brunt...helt omöjligt!!
Så nu blev det såhär...
En ganska enkel och ren Metall Canvastavla.

This is what LIFE looks like


Jag håller på för fullt att lära mej lite skuggtekniker men det är inte så lätt om man har mitt huvud..o:)
Men ju mer man försöker så ska det väl någongång bli bättre!!!

Canvas tavlorna, Akrylfärgerna..ja allt som jag använt här finns i BUTIKEN
Annelie & Mians
Scrapbook  Pyssel
Nu tror jag inte att dessa produkter ligger i webbshopen, men det går ju alldeles jätte bra att maila oss så fixar vi det ändå...

PS:
Nu när ni ändå är här kan jag ju göra lite reklam för kommande kurser, mer info finner ni HÄR
Onsd 30 maj - Mixed Media med metall tejp (typ sådant som här ovan...)
Tisd 5 juni - Mixed Media bas
Tisd 12 juni - Blomkurs med Åsa...
DS

Nä men...Kram på Er

Mian

PS
Jag lovar att jag inte blir arg om ni lämnar ett fotspår efter Er...skulle vara kul och se vilka som ramlar in på min blogg..



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar