Summa sidvisningar

tisdag 27 mars 2012

Tillsammans - Bästa tiden...

I helgen som varit var min butik på Svartå Pysselträff och träffade andra, ca ett 50 tal underbara scrappare från större delarna av vårat avlånga land..Fantastiskt!!

Eftersom detta inte är som en mässa så kunde jag och mina "slavar" Susanne & min Go´ Ebba scrappa endel under dagen också...

Jag gjorde denna layout på mej & Uffe, han tycker att det är alldeles för få sådana saker på oss och det har han rätt i!!
Därför blev det mycket kärlek och känsla i denna...


Här har jag roat mej ordentligt utav akrylfärger, stämplar, masker och metalltejpen...

Det jag har använt mej utav

Det är 2 st cardstock i basen, sedan en chipboard som jag satte fast lite utskurna saker på och la metalltejpen ovanpå för att sedan skrapa fram detaljer och sedan akrylfärger ovanpå i gråa nyanser.
Hjärtat är Canvas duk som jag på fri hand klippte som ett hjärta, först silkespapper sedan gesso/primer för att sedan kladda på med lila/rosa akrylfärg.
Stämplat m stämplar runt kanter och in på hjärtat samt även masker har jag använt.
Ser ni människo kropparna, dom är väl coola, det är Vilda Stamps som har dessa samt text stämpeln ner till höger - Den bästa tiden vi har är den vi har Tillsammans
Visst är det en fin stämpel text...
Dessa stämplar kommer att komma till butiken under maj månad.

Blommorna är målade m akrylfärger, grått, pearl samt lite lila (kommer fr Reprint)
Fjärilarna som kommer fr Tonic Studio är kladdade m först grå akrylfärg sedan pearl
Dun som lite blomdekoration för att få in lite "mys pys känsla"
Bandet runt om hittade jag hos vår lokala tygaffär.
Övriga detaljer är Tim Holtz dies kladda m metall tejp som jag akrylfärg kladdat in

Denna kommer att få pryda vårat sovrum där vi har vitt, Grått och lila detaljer så den kommer att passa som handsken...undrar om jag tänkte på detta innan...Japp  o:))

Må gott så länge och tänk på vad Din Bästa är för något och varför inte Scrappa det eller skicka ett kort till någon du värdesätter...

Kram så länge
Mian

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar