Summa sidvisningar

söndag 13 november 2011

Fars Dag

Idag firar vi farsdag, vi åker hem till mina föräldrar på Ekerö.

Jag brukar verkligen inte skämma bort mina nära (förutom barnen) med saker jag gör i kreativitetens tecken men idag ska min pappa få en ljuslykta jag gjort...

En bra beskrivning finns i den underbara tidningen INZPIRA


Jag har använt mej av "Falskartong" som bas (finns i butiken) och sedan limmat på papper fr PION design "till far kollektionen".
Fönstren är guldembossade, viktigt att du har en genomskinlig "overlay" som tål värme (finns i butiken).
Fönstren är utstansade med Marianne Design Dies "Tag" som passade utmärkt på denna lykta (finns också i butiken)
Bården utstansad med Martha Stewart bård, kommer inte ihåg namnet på den ...o:)

Nä nu drar vi till Ekerö, må gott hela dagen

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar