Summa sidvisningar

lördag 9 april 2011

Vilken underbar Lördag....

Solen skiner...det är skönt ute trots att det blåser halv storm ute idag...

Förmiddagen sattes igång med hela familjen utomhus...det hoppades i studsmattan, då är det vår då barne tillbringar många timmar studsandes...

Jag hade rensar dag idag, en gammal sandlåda som jag byggt som en båt sa sitt sista ord idag...här skall jag ha min blivande lilla odling...tomater, morötter å lite kryddor...

Sandlådan blev uppeldad, jag tycker det är bra med eld..det försvinner snabbt å man slipper kånka iväg det till återvinningen eller vänta på mannen att han skall såga upp det till ved...nä! fort bort e min melodi...

Lunch ute idag, vi hade en plats som låg i lä, jisses va härligt..vet inte när vi hade en sån här trevlig lördag sist då ALLA var hemma....njuter fortfarande...

Tog lite härliga foton på ungarna idag som jag nu ikväll ska scrappa..

Ha en underbar fortsatt lördag....

Kram till er alla..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar