Summa sidvisningar

söndag 24 april 2011

Påsken, vilken härlig tid...

Men vilket väder vi haft har denna påsk helg, jag är ledig, Uffe är ledig å vi har alla barnen hemma..förutom vissa avstick till kompisar eller att vi har kompisar här hemma...

Jag har skrämt slag på Uffe denna helg med fixa och dona, stackarn´.....men nu har vi iallafal rivit ner den så kallade vedboden som satt ihop med rep under dom sista 3 åren så det inte skulle ramla ihop...Uffe har klyvt ved och burit, travat dom sista dagarna..tjoho nice snart är det riktigt snyggt på denna plats.

Funderingar går till att fixa ngt växthus här, det är väl för mysigt att gå dit och hämta grönsaker som gurka å annat smaskigt!!!

Har fångat 2 av mina hjärtan på fotografier, det är inte lätt att få dom fastna i kamerans SD kort..men i helgen lyckades jag.
Hur kommer då det sig att jag inte har ngt fotopapper hemma, suck..jag vill ju scrappa korten NU!!

Tankarna går även till att det blir på Canvas tavlorna i stlr 30x30, tänkte göra ett antal med helst alla 3 barnen med liknande poser, får se om jag kan lura lilla Ebbe..ps..han gillar guldpengar..kanske det skulle locka honom??...vi får helt enkelt se..

Här är iallafall Ebba och Abbe....






Har beskurit fotografierna lite olika, effektfullt blev det iallafall..kan bli läckert på väggen..

Nä nu skall det rantas iväg till Härkebergas Påsk Marknad ett litet tag sedan fortsätter dagen med plocka bort gamla tunnor som Uffe varit så duktig att ta hem fr jobbet.....o:)

Fortsatt trevlig påsk på er..

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar